معرفی مدیریت و سرمایه گذار مجموعه گردشگری آوای باران

معرفی مدیریت و سرمایه گذار مجموعه گردشگری آوای باران

سید محمد موسوی سهامدار عمده و مدیر عامل شرکت فیروز است ، شرکتی که به عنوان بزرگترین برند تجاری و تولید کننده محصولات بهداشتی کودک در ایران فعالیت می کند . وی همچنین بنیانگذار موسسه غیر دولتی کانون معلولین توانا در ایران است که کار اصلی آن فرهنگسازی و دفاع از حقوق اجتماعی و اقتصادی معلولان در ایران می باشد . مهندس موسوی پیش از آن که کارآفرین اقتصادی و تولید کننده حوزه صنعت باشد ، خود را یک فعال مدنی می داند که با تعریفی نوین از معلولیت و با فلسفه ای متفاوت ، از سال 2015 به عنوان مقام مشورتی سازمان ملل متحد در زمینه ی توانمند سازی معلولین ایران فعالیت می کند .

او متولد 1333 است که از 2 سالگی بر اثر ابتلا به بیماری فلج اطفال از ناحیه پا ، به معلولیت دچار شده و علی رغم محدودیت های حرکتی ، 38 سال در امور مدیریتی فعالیت داشته و اکنون نیز در کسوت مدیریت راهبردی ، امور اقتصادی و اجتماعی ، این مجموعه را با تیمی قوی ، منسجم و آرمانی متشکل از 25 مدیر و کارشناس مجرب ، هدایت می کند .

وی از سال 2014 با ترسیم خط مشی جدید برای اقدامات خود ، سه موضوع مهم را به عنوان چشم انداز  اصلی به شرح ذیل برگزیده است: ترویج سرمایه داری نوین به سبک الهی،  تربیت درست کودکان  و حمـــایـت صحیـح از افــراد دارای معلــولیـــت

این مدیر معتقد است صرف نظر از مرزبندی های  بین المللی ، ادیان الهی ، زبان ها ، جنسیت ها ، نژادها و قومیت ها ، در پی عدالت و مساوات در میان انسان ها بوده  و جامعه آرمانی او ، سر زمینی عاری از خشونت ، نژادپرستی ، اختلافات طبقاتی و جامعه ای به دور  از رنج انسان ها می باشد.